מרתון הנאומים החל: חוק המרכולים עולה להצבעה

איתי גדסי 1 Comment on מרתון הנאומים החל: חוק המרכולים עולה להצבעה

היישורת האחרונה? מרתון הדיונים החל והוא צפוי להימשך כעשר שעות • בראש סדר יומה של מליאת הכנסת: חוק המרכולים | הפשרות, ההסכמות, המתנגדים והנמנעים

חברי הכנסת החרדים במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרתון נאומים הכנסת במסגרת הדיון על חוק המרכולים. על פי הסיכומים של ראשי הסיעות הדיון בחוק ייערך עשר שעות דיון ולאחר מכן יחלו ההצבעות. הצפי להצבעה על החוק שמוגדר כראשון בסדר יומה של הכנסת הוא סביב שעות הבוקר המוקדמות.

סביב החוק הושגו ביממה האחרונה השכמות בעיקר סביב חנויות הנוחות בתחנות הדלק. עם זאת, העיר אילת שאותה גם כן ניסו להחריג מהחוק, תישאר בחוק והמסחר בה ימשיך להיות אסור.

כזכור, אתמול עם פרסום ההסכמות עליהן סיכמו ראשי הסיעות החרדיות עם ראשי הקואליציה, היו מי שתקפו כי מדובר בפשרה אך בשיחה הבוקר של גורם בכיר לאתר קול חי, הדף הגורם את הביקורת ואמר: "חנויות הנוחות בתחנות הדלק רובן ככולן נמצאות בשטחי המועצות האזוריות בהן הסטטוס שונה".

מוקדם יותר היום, תקף שר הביטחון, אביגדור ליברמן את החוק ואמר: "ישראל ביתנו תצביע נגד חוק המרכולים. השרה סופה לנדבר לא תהיה באולם בזמן ההצבעה, אנחנו כמובן לא ניתן שום קיזוזים בנושא ונצביע כמו שהצבענו. אני שמחתי לראות שחלק גדול מראשי ערים שמובילים יחד איתנו את המאבק נגד סגירת המרכולים זה אנשי ליכוד, כולל יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס. אז נראה מה יקרה היום בערב, אבל אנחנו נעשה את מירב המאמצים על מנת שהחוק הזה לא יעבור".



1 תגובות

מיין תגובות